Zuid Afrika Suwabona bokkie! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Erik-Rino Lopes-Brekelmans - WaarBenJij.nu Zuid Afrika Suwabona bokkie! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Erik-Rino Lopes-Brekelmans - WaarBenJij.nu

Zuid Afrika Suwabona bokkie!

Door: Rino

Blijf op de hoogte en volg Erik-Rino

13 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Jeetje 2 uur voor een overstap op Dubai is best krap lol! Aangezien we landen bij gate F en onze aansluitende vlucht vertrekt vanaf A, moeten we eerst nog 15 minuten met de bus voor we de Terminal Bereiken dan nog een bagage check en dan chop chop naar de gate! Het is een volle A380 zo te zien, gevuld met hockeymeisjes die voor een toernooi naar Nederland gaan! Tis maar goed dat ze achterin zitten want kan wel wat rust gebruiken.

Wederom hebben we een prima vlucht met de A380 en met Emirates! We landen uiteindelijk op schema tijd op Schiphol!

Plotsklaps is er een eind gekomen aan deze fantastische maand weg! Wat hebben we veel gedaan, veel gezien, en nog meer genoten van alles! Ik mag en kan alleen maar hopen dat we nog eens de kans krijgen deze reis over te doen of eventueel een andere route door zuid Afrika, want 1 ding is zeker dit land was fantastisch, en kan ik iedereen aanraden! Voor tips, do's en Dont's, Dont hesitate to ask! Dubai was een must see, zeker met de tussenstop die toch al ingepland was, maar hoeft voor mij niet nog een keer! Net iets te kermis en te fake! Maar zeker wel leuk om gezien en meegemaakt te hebben!

We sluiten deze reis af en Boeken alles weg in onze geschiedenis!! Onze fantastische geschiedenis samen waar we al zoveel in hebben mogen weg schrijven! Ik ben intens gelukkig dat ik deze reis samen heb mogen maken met mijn liefde, mijn maatje, mijn vertrouweling, mijn steun en toeverlaat! Ik had me geen beter reisgezelschap kunnen wensen! Deze reis heeft voor mij een dubbele laag meegekregen, iets waar ik van te voren geen rekening mee had gehouden! Wit en zwart zullen voor mij na deze reis nooit meer hetzelfde zijn!! Kortom ik zal na deze reis niet meer dezelfde zijn als hiervoor! Zuid-Afrika heeft onze beide verward, verrijkt, verwarmt en omarmd.

Hiermee eindigt onze 30 dagen reis door Dubai, Swaziland, Lesotho en zuid Afrika! Maar vrees niet, voor je het weet volgt er een nieuwe reis die te volgen zal zijn. Dank voor jullie reacties en jullie kijkje in ons leven! Op naar de koffers en op naar huis! Ook wel weer erg fijn!

Dikke kus

Erik &Rinaldo

  • 13 Maart 2016 - 22:19

    Hanneke :

    Hoi Erik en Rinaldo,
    Jammer dat jullie reis erop zit. Door het meelezen was het net of ik ook een beetje op vakantie was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik-Rino

2 hartstochtelijke, reislustige mannen altijd op zoek naar avontuur. onderweg naar nieuwe avonturen en het creëren van meer mooie herinneringen.

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1848
Totaal aantal bezoekers 14260

Voorgaande reizen:

12 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Rondreis Dubai/Zuid-Afrika

Landen bezocht: